مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 09:352019-04-10پزشكي

نیاز مبرم زنان و کودکان مناطق سیل زده به لوازم بهداشتی خاص


مشاور امور بانوان هلال احمر گیلان، با بیان اینکه زنان و کودکان تقریبا نیمی از جمعیت آسیب دیده در بلایای طبیعی را تشکیل می دهند، گفت: زنان و کودکان مناطق سیل زده به اقلام و لوازم بهداشتی خاص که با سلامت آنان ارتباط مستقیم دارد، - نیاز مبرم دارند.

سیده ارمغان سقراط، مشاور امور بانوان جمعیت هلال احمر استان گیلان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی پویش کمک های مردمی استان به سیل زدگان شمال و جنوب کشور، اظهار کرد: از آنجایی که زنان و کودکان تقریبا نیمی از جمعیت آسیب دیده در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله را تشکیل می دهند و از مهمترین گروه های در معرض آسیب هستند لذا می بایست به نیازهای بهداشتی آنان توجه ویژه کرد.

وی هدف از راه اندازی پویش کمک های مردمی استان را تامین نیازهای بهداشتی مادران و کودکان دانست و افزود: امور بانوان جمعیت هلال احمر استان گیلان با توجه به نیاز مبرم زنان و کودکان مناطق سیل زده به اقلام و لوازم بهداشتی خاص که با سلامت آنان ارتباط مستقیم دارد، با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اقدام به راه اندازی پویش کمک های مردمی کرده است.

رییس اداره آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به استقبال گسترده مردم و سازمان های مردم نهاد از پویش مذکور و جمع آوری تعداد زیادی اقلام بهداشتی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز مبرم زنان و کودکان مناطق سیل زده به لوازم بهداشتی خاص

نیاز مبرم زنان و کودکان مناطق سیل زده به لوازم بهداشتی خاص